Politica de retur

Clientul Etera Prod, denumit in continuare consumator, are dreptul sa renunte la produsele cumparate fara a fi nevoit sa justifice decizia de renuntare si fara a suporta alte costuri (art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014), in termen de 14 zile, incepand din ziua in care a intrat in posesia fizica a produselor.

Consumatorul trebuie sa verifice comanda primita si sa notifice Etera Prod, in cazul in care a constatat diferente, erori sau neconformitati (perioada de retragere).

Se pot returna numai produsele cumparate de pe site-ul www.plantactiv.ro, neconforme cu specificatiile de pe acest site, in momentul cumpararii sau produse trimise eronat de catre Etera Prod. Produsele returnate trebuie să fie in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit, ambalate corespunzator, pentru protectia pe durata transportului. Nu se vor returna produse folosite sau seturi incomplete.

Pentru a-si exercita dreptul de retragere, consumatorul trebuie sa informeze Etera Prod, inainte de expirarea perioadei de retragere (in termen de 14 zile, incepand din ziua in care a intrat in posesia fizica a produselor), cu privire la decizia de a se retrage din contract, prin e-mail pe adresa: etera@eteracosmetice.ro, telefonic la: 0264.266.456 sau 0730.199.813 – numere fara taxare suplimentara (avem nevoie sa ne furnizati toate datele de identificare: nume, prenume, adresa si numar de telefon) sau accesand formularul de retur.

Returul produselor, impreuna cu factura, se face la adresa: Etera Prod SRL, 407281 – Com. Florești, Sat Luna de Sus, D.N. E60, Km. 8, Jud. Cluj, România.

Nu se pot returna produsele care prezinta modificari fizice (deteriorate, ambalaje desfacute, sigilii rupte, etc.) si care nu pot fi revandute.

Etera Prod va rambursa consumatorului contravaloarea produselor returnate in cel mult 14 zile de la data primirii solicitarii de retragere.

Important de retinut

In eventualitatea unui retur, recomandam trimiterea acestuia cu aceeasi firma de curierat prin care ai primit comanda initial. In acest fel, riscul de pierdere sau distrugere cade in sarcina noastra. Vei primi contravaloarea produselor (conform politicii de retur), iar de restul ne ocupam noi.

Daca, totusi, alegi sa trimiti returul cu alta firma de curierat, in cazul pierderii sau distrugerii coletului, sarcina rezolvarii acestei probleme iti revine integral.

Contravaloarea produselor va fi rambursata consumatorului, dupa cum urmeaza:

  • prin virament bancar, in contul indicat de consumator (de preferat, asa banii ajung rapid in contul tau)
  • in forma in care ai efectuat plata.